About Me

My photo
Saya seorang guru ICT di Putrajaya sejak tahun 2002.

Friday, May 29, 2009

Sambutan hari guru peringkat smk p8(1)


persembahan guru; en. Rosmizi


persembahan guru dan pelajar


persembahan staff sokongan


persembahan guru, En. Mohamad


persembahan kumpulan nasyid pelajar


persembahan dikir barat pelajar


persembahan permulaan pelajar 6b dan guru


menanti majlis bermula


ucapan aluan dari ketua pelajar, mohd afiq raship.



Salam...

pada hari yg aman damai dan tenteram ini walau byk keje kena buat, tapi smkp8(1) telah membuat majlis sambutan sempena hari guru.... walaupun agak sederhana tetapi meriah.. thanks a lot untuk pelajar2 yg memberikan cikgu hadiah... thun depan bleh kasi lagi ye?
ehheeh.. kt sini saya letakkan gambar pagi tadi...


Alamak, takleh tulis byk laa... ngantuk giler ni...nak kena tido jap la..nanti sy edit balik post ni...adushhh..mata asyik terpejam je walau tgn tgh menaip ni...




DAH EDIT at 31 mei.

7 comments:

NaD said...

Wah meriah2...tapi nmpk xbest sgt lah...tp Pape POWN HAPPY TEACHERS DAY...

MIZANA said...

memang boring skit la nad thn ni..tapi nk wat mcm mana??? :):)

CIKGU SUE said...

ha'ah...k sue rasa pun thn ni punya celebration 'a bit boring' ler...tapi ada keistemewaan dan kelainan yg tersendiri.....tahniah kpd warga sekolah yang telah menjayakannya...congrats!!! heppy teachers day to u, zana..:-)

MIZANA said...

Hepi teacher's too kak sue... betui2 kak sue.... ada yg istimewanya.... :):)

anys shukree said...

tak best sb xde upper6 batch 2008 kot..
hahaha..=)

NaD said...

betul anys...aku sokong...hehehehe wei tahniah dapat masuk usm...ingat jgn lupe aku tau...

NaD said...

cikgu blog xupdate ke???bx ek??? kesian ckgu...