About Me

My photo
Saya seorang guru ICT di Putrajaya sejak tahun 2002.

Wednesday, May 27, 2009

Mula mentaksir courseworks ICT

2 hari berturut2 dalam minggu ni saya tidak ada di sek... sekrang musim pentaksiran kerja kursus, so, sbg KPN, saya harus memantau sek2 dalam putrajaya yg menawarkan subjek ict.. lihat fail cikgunya, fail budaknya, evidencenya, susun aturnya, masalahnya... semua kena lihat, perhati dan rekod, last sekali laporan mesti dihantar ke ketua pntaksir kebangsaan....

oleh kerana saya sudah menjalankan tanggungjawab ini selama 2 tahun dan ini thn yg ke 3, so, x byk masalah sgt, saya rasa saya sudah mula memahami flow pentaksiran ni... cikgu2 di sek2 tersebut pun byk membantu dan memberikan kerjasama yg baik....Alhamdulillah...

walau apa pun, apa yg penting?? KERJASAMA!!!!

No comments: