About Me

My photo
Saya seorang guru ICT di Putrajaya sejak tahun 2002.

Saturday, May 9, 2009

Selamat Hari Ibu

Salam... kepada sesiapa yg sudah bergelar ibu, Selamat Hari Ibu saya ucapkan... sebenarnya saya sendiri pun tak pernah menyambut hari ibu ni... sekarang ni nak ucap la juga kt kawan2 yg dah jadi ibu, semoga setiap tahun menjadi seorang ibu yg makin tabah melayani kerenah anak2 dan keluarga...

Adriana dah siapkan satu replika itik untuk saya di sekolah semalam... ditepi kiri dan kanan itik tersebut, ditulis dgn perkataan Selamat Hari Ibu dan Hafizah Nur Adriana... terfikir saya, betapa bagus tadika zaman sekrang kerana telah mengajar anak sekecil itu untuk memahami dan mengenang ibunya... zaman saya tadika dulu, hari2 nyanyi je.. pastu baca huruf, pastu nyanyi, baca lagi, nyanyi lagi... diulang2..ehehe..

2 comments:

fafaz said...

hehe..
belajar nyani?
okaylah tuh ckg..
huhuhu..
;D

MIZANA said...

nyanyi je... semua lagu cikgu tau... melayu dgn english je lah.... bilang 1-10 tau jg lah...baca taktau...ehehe