About Me

My photo
Saya seorang guru ICT di Putrajaya sejak tahun 2002.

Saturday, April 25, 2009

Sabtu yang bekerja

Salam...

Seronok nya nak bagitau yg hari ni kami semua kat SMK Putrajaya p8(1) bersekolah!!! Yea... bangga sekali... ehehe... tadi bertolak dari rumah jam 7.00 am... biasanya jalan di presint 9 tu sibuk dengan budak2 berjalan kaki ke sekolah.... tapi hari ini sunyi sepi... rerupanya... sekolah lain tidak membuat cuti berganti hari ni tapi bulan jun nanti....

Biasalah p8 selalu ter advanced dari org lain....

Emmm.. sebenarnya malas betul nak bangun pagi tadi... jam berdering 2-3 kali sampai kul 6.00 am... malasnya saya nak bangkit dari tidur... apa lagi tengok hubby masih lena... anak2 pun tidur lewat malam tadi... adushhhh.. saya sorang je yg kerja rupanya...

Anyway.. bagus jg dtg sek today.. saya boleh buat soalan periksa sementara nak tunggu masuk kelas.. bawak adik saya Sue sebab dia amik MUET test hari ni kat dewan sek saya...

Budak2 form 6 ramai yg amik MUET, ramai jugak yg tak hadir, kat kelas 6AW1 cuma ada 2 org pelajar perempuan..alahai... nak mengajar macam mana ni? saya bagi je lah soalan latihan Kertas 2 nanti....

2 comments:

NaD said...

ceh cikgu nie nama pown ari sabtu mesti lah kete xbyk...hahahaha standard lah cikgu ari sabtu sape nk dtg sek...hahahaha so how r u??? chat??

MIZANA said...

btul la tu nad.. cikgu p8 je yg keje...ehehe... im fine ,...tq. Kamu wat pe skrg? keje ke dok goyang kaki je kt umah? nak kawin nanti jgn lupa anta kad ek....kwang2..