About Me

My photo
Saya seorang guru ICT di Putrajaya sejak tahun 2002.

Thursday, October 23, 2008

Selamat Hari Raya!


Emak (tengah, duduk) bersama anak2, cucu dan saudara mara semasa hari raya.

Assalamualaikum dan selamat pagi ( cehhh... macam ngajar kt kelas pulak)

Lamanya saya tidak menulis ke blog ini... wpun saya memang suka menulis, tapi masa dan kesibukan membataskan segala2nya.

Sebulan berpuasa.. di bulan Ramadhan saya memang langsung ketiadaan masa untuk menulis dan melawat blog sendiri... sibuk sgt dgn tugasan di sekolah.. di rumah pulak internet x dapat... so, tak dapat langasung melayari ke blog ni.

Syawal menyusul... SELAMAT HARI RAYA AIDIFITRI... dah nak abis pun bulan syawal.. tapi takpelah... masih sempat untuk mohon ampun dan maaf bagi sebarang kesalahana yg sengaja atau tidak sengaja dilakukan... insan biasa seperti saya tentunya punyai banyak kelemahan...

Oklah saya akan sambung lagi nanti... d bawah ni ada gambar2 masa hari raya dan gambar kawin adik saya Wati pada hari raya yg ke dua yg lepas..



Adik beradik saya seramai 13 org dari atas kiri eji, epih, a.man, awi
Bawah, a.meran, ayu, oda, k.ani, wati, sue, saya, ima dan amat (tiada dalam gambar).


No comments: