About Me

My photo
Saya seorang guru ICT di Putrajaya sejak tahun 2002.

Tuesday, August 2, 2011

Selamat Menyambut Ramadhan!

As'salam.... salam Ramadhan.. selamat berpuasa kepada semua umat Islam... Alhamdulillah sekali lagi kita diberi kekuatan dariNya untuk menyambung lagi ibadah puasa pada tahun ini...


Semalam berbukak puasa dgn ayam golek dgn kuih bom je... asben pegi ke pasar ramadhan Putrajaya..katanya tak banyak gerai mcm thn 2 lepas.... itu je lauk yg sempat dibeli...emm..


Akhirnya juga Klinik Pakar Putrajaya menghubungi saya untuk temujanji bgi mengesan penyakit sendi yg saya hidap ni.. 24 Ogos temujanji utk ambik darah dan 14 September berjumpa dgn doktor.. walaupun lmbat sekurang2nya rasa ada harapan.. tidak lagi saya berharap dan menunggu sesuatu yg tak pasti.. apa saja keputusan hasil ujian darah itu nanti akan saya terima dgn redha.. yg penting saya boleh mendapat ubat mengurangkan kesakitan yg saya hadapi skrg...

No comments: