About Me

My photo
Saya seorang guru ICT di Putrajaya sejak tahun 2002.

Friday, June 4, 2010

Selamat bercuti kepada semua warga sekolah!!!

Salam...
Kepada semua warga sekolah SMKPP8(1) selamat bercuti sekolah saya ucapkan.. semoga di hari percutian yang indah ini, anda akan menikmati hari-hari yang membahagiakan... kepada guru2 yang baru mendapat skrip pep pertengahan tahun, mulakan langkah anda di hari pertama percutian untuk menandakan skrip yg pertama.. hahahahah.. itulah tugas murni guru2.. tak pernah habis walaupun kedengarannya sedang bercuti...
Bukan setakat menanda jawapan peperiksaan ini.. cuti sekolah juga dihidupkan dengan kelas tambahan sepanjang cuti minggu pertama.. bertugas harian untuk guru2 yang telah mendapat kenaikan pangkat beserta dengan urusan2 lain yang sewaktu dengannya yang menyebabkan nanti berduyun2 lah guru2 dtg ke sekolah siap bawa semua anak2.. berpikniklah mereka kt sek sambil buat kerja..
Walau apa pun, semoga anda semua berbahagia dengan apa yg anda lakukan sepanjang cuti sekolah yg tak berapa nak panjang ini ye....:):)

1 comment:

Jawatan Kosong said...

Apa JawatanKosongKerjaKosong.com tawarkan?

Terlalu banyak websites menyebarkan jawatan kosong, kerja kosong, jawatan kerajaan. Tetapi kebanyakkannya sudah lapuk dan tidak terkini. Ataupun anda terlambat untuk melihat iklan tersebut dan terlepas peluang.

Jangan sia siakan potensi diri anda untuk mendapatkan pekerjaan terbaik. Daftarkan diri anda dengan JawatanKosongKerjaKosong.com. Kami akan menghantar iklan kekosongan pekerjaan dengan segera kepada anda. Update secepat mungkin kepada anda.


Daftar Sekarang