About Me

My photo
Saya seorang guru ICT di Putrajaya sejak tahun 2002.

Thursday, October 15, 2009

Selamat bercuti kepada seluruh warga SMKP8(1)

Esok & ari senin sek cuti... yabedabedu!!!!!!... seronok nya rasa.. macam nak melompat2... eheheh.. kenapa saya seronok sgt? sebab saya rasa teramat letih.. sudah beberapa bulan bekerja tanpa henti dari pagi sampai ke ptg.. everyday.. tak penah berenti.. kerja bertimbun, otak berserabut... dan saya dah lama teringin memohon cuti sehari untuk merehatkan minda yg dah macam tergendala ni... Alhamdulillah.. walaupun saya tak sempat mohon cuti rehat, pihak sek telah memberikan cuti sempena perayaan deepavali...

Anyway.. kerja masih ada.. saya belum menyiapkan 2 set soalan untuk final exam... saya juga kena fkirkan soalan mana nak amik untuk exam pra spm... saya juga kena fikirkan macam mana lagi pendekatan yg boleh saya guna untuk memastikan pelajar2 stpm terus mengulangkaji pelajaran mereka dgn 'smart'.. masing2 punya cara tersendiri.. mereka tau kekuatan mereka di mana..

No comments: