About Me

My photo
Saya seorang guru ICT di Putrajaya sejak tahun 2002.

Friday, January 30, 2009

Selamat tahun baru Cina

Salam....

Saya memang sibuk sungguh sejak kebelakangan ini. Tak sempat langsung untuk kemaskini blog yg tidak seberapa ini... lama dah rasanya tak baca paper tentang isu2 semasa especially isu global yg melibatkan hidup dan mati manusia...

Cuti tahun baru cina saya pulang ke kampung di besut... sepanjang perjalanan cuaca redup dan sesekali hujan turun agak lebat. Perjalanan memakan masa hampir 12 jam kerana kami bertolak tengah malam and my hubby berhenti tidur agak kerap. Its ok, yg penting selamat tiba.

Saja je balik ke kg.... bukan ada kenduri kendara pun, cuma mengingatkan emak yg selalu sakit dan masih belum pulih sepenuhnya dari sakit beliau hari tu, tak salah rasanya kalau saya balik menjenguk bila ada kelapangan.

Kadang2 org tak nampak kenapa kita kerap blk ke kg kita... kadang2 org cuma tau mengata, membuat andaian dan mendengar dari sebelah pihak... tidak pula cuba meletakkan diri pada org yg melaluinya... entah la... manusia ini susah untuk diduga... rambut sama hitam tapi hati masing2 yg tentukan....

Oklah... saya ingat nak komen pasal isu Palestin lagi.. tapi agak sibuk la ari ini... so, sampai jumpa lagi.

No comments: